Menu
Alexandra Ignat, primul nou-născut de Zilele oraşului

Alexandra Ignat, primul nou-născut …

Aşa cum ne-a obişnuit dej...

Un japonez,un englez şi un român, cetăţeni de onoare ai Alexandriei

Un japonez,un englez şi un român, c…

Anul acesta, municipalita...

OUG 77/2013 a subţiat organigrama Consiliului Judeţean Teleorman

OUG 77/2013 a subţiat organigrama C…

Ordonanţa pentru stab...

De dragul Educaţiei...  Consilierii locali au reuşit să umfle buzunarele firmelor de proiectare cu peste 6 miliarde de lei vechi

De dragul Educaţiei... Consilierii…

Fără să aibă prea mul...

Ce l-a determinat pe Funar să facă o astfel de dezminţire?

Ce l-a determinat pe Funar să facă …

Gheorghe Funar a fost...

Prev Next

Teleorman News

A+ A A-

Autovehiculele de trafic greu interzise în Roşiorii de Vede

  • Scris de 
Autovehiculele de trafic greu interzise în Roşiorii de Vede

Circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone va mai fi permisă în Roşiorii de Vede doar pe anumite străzi periferice conform unui regulament adoptat de consilierii locali. Potrivit acestuia, societăţile comerciale cu activitate de producţie care îşi au sediul în interiorul localităţii ca şi marketurile din centrul oraşului, vor avea nevoie, pentru aprovizionare, de o autorizaţie de acces care se va obţine contra cost.

 

De-a lungul timpului, mulţi roşioreni s-au plâns că li se crapă zidurile caselor din cauza circulaţiei maşinilor de tonaj greu care aprovizionează un market, un depozit en-gros, sau o unitate de producţie aflată în zona în care aceştia locuiesc. Pe de altă parte, în zone centrale se improvizaseră ad-hoc adevărate parcări de TIR-uri care aprovizionau marketurile din centrul oraşului, îngreunând traficul rutier. Un exemplu la îndemână este strada Dunării, chiar în vecinătatea Primăriei. La toate acestea s-a adăugat faptul că străzile din Roşiorii de Vede nu sunt toate chiar în cea mai bună stare, iar asfaltarea costă mult şi vistieria locală nu este chiar aşa de bogată.

Traficul greu se face pe străzi periferice

Regulamentul proaspăt adoptat de consilierii locali interzice circulaţia oricărui tip de autovehicul pe strada Rahovei din centrul oraşului şi restricţionează accesul celor cu masa autorizată mai mare de 3,5 tone în interiorul oraşului, direcţionându-le pe anumite tronsoane de străzi periferice şi, în principal, pe Bulevardul Comercial. Astfel, maşinile de transport marfă, utilajele autopropulsate utilizate în construcţii şi tractoarele cu sau fără remorcă, mai au drept de circulaţie doar pe următoarele sectoare:

- strada Dunării - de la intrarea în municipiu până la intersecţia cu Bulevardul Comercial
- Bulevardul Comercial – de la de la intersecţia cu strada Dunării până la intersecţia cu strada 1 Decembrie
- strada 1 Decembrie – de la Bulevardul Comercial până la intersecţia cu strada Carpaţi
- strada Izbiceanu – de la intersecţia cu strada Carpaţi până la intersecţia cu strada Oltului
- strada Oltului – de la intersecţia cu strada Izbiceanu până la limita municipiului (intersecţia cu DE 70)
- strada Avram Iancu
- strada Viilor ( DE 70 în tronsonul care străbate municipiul).

Accesul în zona de interdicţie este permis numai pe bază de autorizaţie, emisă contra cost
Societăţile comerciale care îşi au sediul în interiorul localităţiipot obţine autorizaţie de acces pentru camioanele sau TIR-urile cu care îşi fac aprovizionarea. Autorizaţiile se eliberează pentru o zi, pentru o lună sau pentru un an, preţurile fiind în concordanţă cu durata de timp. Astfel, pentru o zi, taxa este de 50 de lei, pentru o lună calendaristică, 400 de lei iar pentru un an calendaristic, 2.000 de lei. Taxa pentru autorizaţie se achită anticipat la Direcţia de Impozite şi Taxe a Primăriei şi este bine de reţinut că nu se restituie în situaţia avarierii, scoaterii din circulaţie sau vânzării autovehiculului.
Încălcarea regulamentului va fi sancţionată contravenţional cu amenzi cuprinse între 500 şi 2.500 de lei care se vor plăti tot la Direcţia de Impozite şi Taxe. 

 

înapoi la partea de sus