Menu
Alexandra Ignat, primul nou-născut de Zilele oraşului

Alexandra Ignat, primul nou-născut …

Aşa cum ne-a obişnuit dej...

Un japonez,un englez şi un român, cetăţeni de onoare ai Alexandriei

Un japonez,un englez şi un român, c…

Anul acesta, municipalita...

OUG 77/2013 a subţiat organigrama Consiliului Judeţean Teleorman

OUG 77/2013 a subţiat organigrama C…

Ordonanţa pentru stab...

De dragul Educaţiei...  Consilierii locali au reuşit să umfle buzunarele firmelor de proiectare cu peste 6 miliarde de lei vechi

De dragul Educaţiei... Consilierii…

Fără să aibă prea mul...

Ce l-a determinat pe Funar să facă o astfel de dezminţire?

Ce l-a determinat pe Funar să facă …

Gheorghe Funar a fost...

Prev Next

Teleorman News

A+ A A-

Odiseea autostrăzii, lungă de… 14 ani

Odiseea autostrăzii, lungă de… 14 ani

Povestea autostrada Bucureşti-Craiova a fost descântată de multe guverne. În 1999 au început lucrările, iar un an mai târziu s-a reuşit încheierea acestora doar pe tronsonul Bucureşti -Alexandria.

Şi aşa a rămas vreme de opt ani, când cei de la Secţia de Drumuri Naţionale Alexandria au reluat demersurile pentru continuarea lucrărilor privind această autostradă. Discuţiile nu au durat "decât" aproape trei ani, după care... În anul 2011 s-au început lucrările, care implica şi construirea centurii ocolitoare a Alexandriei.  În doi ani de zile s-a reuşit o recepţie a arterei ocolitoare şi continuarea reabilitării până la graniţa cu judeţul Olt.

Aşadar, odiseea Bucureşti-Craiova a fost lungită pe 14 ani, încât beneficiarii lucrării, şi-anume cei de la CNADR, i-ar putea face şi buletin, căci vârsta a îndeplinit-o. Chiar şi aşa, încă nu se nu se poate băga mâna-n foc că este şi finalizată, deşi vorbim de foarte mulţi bani aruncaţi pe drumurile acestui judeţ, şi nu numai.

Din câte se pare, garanţia lucrării pentru construirea centurii ocolitoare a Alexandriei este numai de trei ani, în vreme ce pentru tronsonul reabilitat aceasta nu prea ar depăşi doi ani, timp în care executantul are obligaţia de a face reparaţiile la eventualele defecţiuni apărute în carosabil, pe propria-i cheltuială.

 

înapoi la partea de sus